Thursday, April 11, 2013

BIJES SIME

   


DRITA LUSHI





         BIJES SIME
   (Ne dhjetevjetorin e lindjes)

       -Skice-








Para një dekade,Ti, e shtrenjta bijëzo, pè për herë të parë diellin e ai përkëdheli lëkurën tënde njomëzake e të brishtë, me ngjyrën më të bukur që kisha parë ndonjëherë.
Para një dekade unë RILINDA për TY, e shtrenjta ime. Ishte dekada e tretë e viteve të mija, kur erëmirën time e mëkova me qumësht gjiri, me dashurinë që vetëm nena di t’i falë femijës së vet. E lumturia rrodhi ndër deje furishëm, si një det me valë, që rendin drejt bregut të dashuruara. Ishte një ditë e nxehtë korriku, por freskia ishe ti, Bijëzo, ishe flladi, puhiza njomëzake, ishe ajri im i freskët pas një vape perveluese nëpër kalvarin e viteve, kur TI ishe vetëm në mendimet, dëshiren dhe shpirtin tim. Ajri të përkëdheli kaçurrelat e zeza, që rrethonin fytyrën e bukur prej princeshe të vogël, e ne  në çast u morëm vesh pa fjalë, në një heshtje simbiotike shpirtrash, që është po aq e fuqishme dhe sot, kur ti do të lesh dekaden e parë te viteve të tua.
Janë vite që ikin pa na lajmruar, fluturojnë pa zhurmë e bujë, por në secilin prej tyre ti ke lënë gjurmët e tua të bukura!
U bëra oksigjeni yt, e ti frymëmarrja ime.
Kurse sot je një zonjushëz e bukur. Flokët derdhen e freskojnë  supet e tu të brishtë. Buzëqeshja jote ndriçon gjithçka, por mbi të gjitha shpirtin  tim. Je në pragvitet ne mes fëmijërisë dhe rinisë.
Ia vlen të ndalemi, e shtrenjta ime. Përqafuar të shohim vitet e shkuara, por  vetem një minut, vetëm një çast.
 Veshtrimi yt duhet të shohë vetëm drejt të ardhmes, bijëzo.
E ditet tuaja, si lumenj gëzimi, do rrjedhin vrullshëm dhe shëndetshëm. Janë lumenj ku dua të lundroj bashke me ty, paqësisht e butë, ashtu si shikimi yt ledhatar prej drenushëze të bukur!
Viteve që të presin t’u veshësh buzëqeshje gëzimi, e ata do të të falin mijëra e mijëra ditë lumturie.
Do jem krah teje, bijëzo, pa u trembur nga erërat
që mund të na fryjnë kundër.
Marrsh lumturinë, bukurinë, mirësinë dhe bardhësine  e engjëjve, engjëllorja ime e shtrenjtë!


No comments:

Post a Comment